Jak wybrać platformę dla Twojego sklepu internetowego?
Stoisz przed wyborem platformy dla Twojego sklepu online? Odkryj różnice między popularnymi modelami SaaS i Open Source, aby podjąć świadomą decyzję, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
Stoisz przed wyborem platformy dla Twojego sklepu online? Odkryj różnice między popularnymi modelami SaaS i Open Source, aby podjąć świadomą decyzję, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
Pisać nie lubię, mówić lubię! Dlatego powstał ten podcast poświęcony marketingowi w internecie.
Dobre programy graficzne? Darmowe? I na dodatek lepsze od Canvy? Oczywiście! Sam z takiego korzystam i jestem bardzo zadowolony. Nie przedłużając – szukamy idealnego programu do tworzenia grafik na potrzeby mediów społecznościowych!
Widziałeś super reklamę na FB, która obiecuje Ci kasę na Google Ads w formie kuponu? Super co? Tyle, że to oszustwo!
Pytań dotyczących transmisji na żywo jest cała masa. Sporo z nich pojawia się pod jednym z moich filmów na YT. Stąd zestawienie zbiorcze!
Jedni, mówią, że warto. Inni natomiast, że nie warto. Gdzie kryje się prawda? Jak zwykle pośrodku! Zapraszanie do polubienia strony na Facebooku to normalna sprawa. Warto jednak zaprosić właściwe osoby!
Pamiętam moje pierwsze podejście do Menedżera Firmy… Hej! Dodałem już konto reklamowe, dlaczego go nie widzę w Menedżerze Reklam? Aaa… ok, nie dałem sobie uprawnień…
Jaki program jest idealny dla Ciebie? Tego nie wiem, sam wybierz! Wiele zależy od programu nauczania i konkretnych celów szkoleniowych. Tutaj znajdziesz listę często wykorzystywanych narzędzi.
Zaczynasz przygodę z reklamą na Facebooku. I spoko! Co może pójść nie tak? Na początku rozminięcie się oczekiwań z rzeczywistością… po czym następuje jedyny słuszny wniosek – To nie działa!
Koniecznie ogarnij ten temat, a pokocha Cię każdy Marketingowiec, SEOwiec, Adsowiec! Serio. Marketing opiera się o dane i ich analizę…
Znajdziesz tam poradniki krok po kroku, liczne wskazówki i wideo podcast Marketing Cyfrowy! Zdecydowanie warto 😉
Mam na imię Szymon i pomagam firmom zdobywać klientów w Internecie. Specjalizuję się w Digital Marketingu, mówiąc po ludzku, jest to marketing realizowany za pośrednictwem internetu. Chętnie dzielę się wiedzą na Blogu, YouTube oraz podczas szkoleń i konferencji.