
Słownik SEO – najważniejsze pojęcia, które musisz znać!
Jeśli czujesz się zagubiony w świecie SEO, to nie jesteś sam! Wiem ile cierpienia wywołują dziwne skróty i pojęcia, dlatego zebrałem je w krótkim słowniku pojęć SEO!
-50%
Naucz się tworzyć skuteczne kampanie reklamowe na Facebook!
Jeśli czujesz się zagubiony w świecie SEO, to nie jesteś sam! Wiem ile cierpienia wywołują dziwne skróty i pojęcia, dlatego zebrałem je w krótkim słowniku pojęć SEO!
Facebook wprowadził “nowe i uproszczone” cele reklamowe! Czy ty też czujesz się zaniepokojony?
Zastanawiasz się, ile kosztuje reklama na Facebooku i czy zwyczajnie się opłaca? Dowiedz się, ile wydawać i zacznij promować się z budżetem, na który możesz sobie pozwolić.
Black Friday i okres przedświąteczny to niewątpliwie najgorętszy reklamowy okres w roku! Pora, aby sprawdzić jak, przygotować świetne kampanie Facebook ADS.
Zdobyć fanów na Facebooku? Nic prostszego, wystarczy kupić lajki z Uzbekistanu w ilości dziesięciu tysięcy, prawda? No nie prawda!
Jest to pytanie, które często pojawia się na grupach oraz szkoleniach. Nic dziwnego! Wybór właściwych celów reklamowych pomoże Ci tworzyć lepsze kampanie reklamowe.
Zlecę to i będzie z głowy. Nie mam już siły wymyślać postów. Chcę klientów! Taakk… i niby jak zlecisz, to będzie lepiej?
Dobre programy graficzne? Darmowe? I na dodatek lepsze od Canvy? Oczywiście! Sam z takiego korzystam i jestem bardzo zadowolony. Nie przedłużając – szukamy idealnego programu do tworzenia grafik na potrzeby mediów społecznościowych!
Widziałeś super reklamę na FB, która obiecuje Ci kasę na Google Ads w formie kuponu? Super co? Tyle, że to oszustwo!
Szymon Głogowski
Mam na imię Szymon i pomagam firmom zdobywać klientów w Internecie. Specjalizuję się w Digital Marketingu, mówiąc po ludzku, jest to marketing realizowany za pośrednictwem internetu. Chętnie dzielę się wiedzą na Blogu, YouTube oraz podczas szkoleń i konferencji.
Facebook wprowadził “nowe i uproszczone” cele reklamowe! Czy ty też czujesz się zaniepokojony?
Zastanawiasz się, ile kosztuje reklama na Facebooku i czy zwyczajnie się opłaca? Dowiedz się, ile wydawać i zacznij promować się z budżetem, na który możesz sobie pozwolić.
Black Friday i okres przedświąteczny to niewątpliwie najgorętszy reklamowy okres w roku! Pora, aby sprawdzić jak, przygotować świetne kampanie Facebook ADS.
Zdobyć fanów na Facebooku? Nic prostszego, wystarczy kupić lajki z Uzbekistanu w ilości dziesięciu tysięcy, prawda? No nie prawda!
Jest to pytanie, które często pojawia się na grupach oraz szkoleniach. Nic dziwnego! Wybór właściwych celów reklamowych pomoże Ci tworzyć lepsze kampanie reklamowe.
Zlecę to i będzie z głowy. Nie mam już siły wymyślać postów. Chcę klientów! Taakk… i niby jak zlecisz, to będzie lepiej?
Dobre programy graficzne? Darmowe? I na dodatek lepsze od Canvy? Oczywiście! Sam z takiego korzystam i jestem bardzo zadowolony. Nie przedłużając – szukamy idealnego programu do tworzenia grafik na potrzeby mediów społecznościowych!
Widziałeś super reklamę na FB, która obiecuje Ci kasę na Google Ads w formie kuponu? Super co? Tyle, że to oszustwo!
Szymon Głogowski
Mam na imię Szymon i pomagam firmom zdobywać klientów w Internecie. Specjalizuję się w Digital Marketingu, mówiąc po ludzku, jest to marketing realizowany za pośrednictwem internetu. Chętnie dzielę się wiedzą na Blogu, YouTube oraz podczas szkoleń i konferencji.
27 maja 2023, Gorzów Wlkp.
kurs online
Z tego kursu dowiesz się jak zadbać o spójny i ciekawy wizerunek, w jaki sposób tworzyć angażujące treści oraz skuteczne kampanie reklamowe.
pobierz darmowy ebook
Jest to pytanie, które często pojawia się na grupach oraz szkoleniach. Nic dziwnego! Wybór właściwych celów reklamowych pomoże Ci tworzyć lepsze kampanie reklamowe.
Popularność wideo na żywo jest bezdyskusyjna! Czy też zaczniesz? Jeśli jeszcze nie wiesz jak rozpocząć przygodę z FB Live, ten poradnik jest dla Ciebie! Dowiesz się jak zrobić dobry live oraz z jakiego sprzętu korzystać…
I dowiedz się Jak Promować Firmę w Internecie!
© 2022 Szymon Głogowski
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
bcookie | 1 year | LinkedIn sets this cookie from LinkedIn share buttons and ad tags to recognize browser ID. |
bscookie | 1 year | LinkedIn sets this cookie to store performed actions on the website. |
lang | session | LinkedIn sets this cookie to remember a user's language setting. |
lidc | 1 day | LinkedIn sets the lidc cookie to facilitate data center selection. |
UserMatchHistory | 1 month | LinkedIn sets this cookie for LinkedIn Ads ID syncing. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
SRM_B | 1 year 24 days | Used by Microsoft Advertising as a unique ID for visitors. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_ga_ND5MZE4E4Z | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. |
_gat_UA-94094626-1 | 1 minute | A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to. |
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minutes | Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie. |
_hjFirstSeen | 30 minutes | Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minutes | Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minutes | Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit. |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
lpv | never | The lpv cookie is set to keep Pardot from tracking multiple page views on a single asset over a 30-minute session. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
ANONCHK | 10 minutes | The ANONCHK cookie, set by Bing, is used to store a user's session ID and also verify the clicks from ads on the Bing search engine. The cookie helps in reporting and personalization as well. |
MUID | 1 year 24 days | Bing sets this cookie to recognize unique web browsers visiting Microsoft sites. This cookie is used for advertising, site analytics, and other operations. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt.innertube::nextId | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_clck | 1 year | No description |
_clsk | 1 day | No description |
_hjSession_2925175 | 30 minutes | No description |
_hjSessionUser_2925175 | 1 year | No description |
_tt_enable_cookie | 1 year 24 days | No description |
_ttp | 1 year 24 days | No description |
AnalyticsSyncHistory | 1 month | No description |
CLID | 1 year | No description |
gaVisitorUuid | 1 year | No description available. |
li_gc | 5 months 27 days | No description |
lpc | never | No description available. |
lps | never | No description available. |
ls_sid_1360841 | 30 minutes | No description |
ls_sid_1363886 | 30 minutes | No description |
ls_uid | 4 days 11 hours 14 minutes | No description available. |
SM | session | No description available. |
tid | 1 hour | No description |