głogowski

KURS ONLINE [aktualizacja maj 2024]

Reklama na Facebooku i Instagramie

od podstaw po strategie dla eCommerce!

Opanuj najważniejsze aspekty reklamy na Facebooku, od angażujących postów na FanPage i Instagramie, przez precyzyjne kampanie na stronach WWW, aż po efektywne strategie e-Commerce. Ten kompleksowy kurs dostarczy Ci wiedzy i narzędzi niezbędnych do przekształcenia mediów społecznościowych w potężne narzędzie sprzedażowe i marketingowe.

Czego się nauczysz​

Konfiguracja

Nauczysz się wykorzystywać Menedżera Firmy (Portfolio Firmowe) w ramach którego utworzysz konto reklamowe i inne niezbędne zasoby firmowe.

Krok po kroku

Poznasz proces tworzenia reklam z dokładnym omówieniem wszyskich niezbędnych kroków.

Cel kampanii

Dowiesz jak wybierać cele reklamowe, które pozwolą Ci realizować cele biznesowe.

Targetowanie

Poznasz skuteczne strategie targetowania reklam, które ułatwią Ci dotarcie do właściwych odbiorców.

Kreacje reklamowe

Dowiesz się w jaki sposób tworzyć atrakcyjne kreacje reklamowe.

Efektywność

Dowiesz się jak przyśpieszyć pracę na koncie reklamowym oraz w jaki sposób optymalizować kampanie.

Zobacz efekty!

1.377 mln zł przychodu w eCommerce

Ciekawy, niszowy, sezonowy produkt!

44 leady B2B w ciągu miesiąca

To przykład kampanii, która kieruje na dedykowany landing page i jest zoptymalizowana pod zdarzenie LEAD (w tym przypadku przesłania formularza).

438 tys. zł przychodu przy ROAS 15

Kompleksowa strategia reklam dla tego sklepu przyniosła naprawdę dobre wyniki! ROAS na poziomie 15 oraz przychód wygenerowany w ciągu 3 miesięcy.

1000 rejestracji na webinar!

To zbiorcze wyniki kilku kampanii reklamowych i warto dodać do nich informacje o ilości uczestników webinaru. Najciekawsze wydarzenie przyciągnęło ponad 200 osób!

Kurs w pigułce

Dobrze wyglądający FanPage, angażujące treści i prawidłowo stworzona kampania reklamowa. Bez tych elementów sprzedaż produktów lub usług na Facebooku jest utrudniona.

Kurs ma Ci dać solidne podstawy, dzięki którym rozpoznasz oczekiwania Twoich klientów i zaplanujesz spójną komunikację. Dopiero po opanowaniu tego elementu przejdziemy do reklam.

Jeżeli dopiero zaczynasz… to dobrze! Tworząc materiały wideo skupiam się na dokładnym omówieniu zagadnienia. A w przypadku tematów “technicznych” pokazuję krok po kroku co należy zrobić!

Online od zaraz

O zaletach edukacji online nie muszę wiele mówić... Kilka plusów: natychmiastowy dostęp do kursu, możliwość powtórek i materiały w formie wideo! To bardzo efektywna forma nauki!​

Wideo poradnik

Głowna część kursu to wideo poradniki, które przeprowadzą Cię przez zakamarki systemu reklamowego Meta.

Dostęp na 12 miesięcy

Otrzymujesz 12 miesięcy dostępu do kursu oraz jego aktualizacji! To dość czasu, aby nauczyć się tworzyć skuteczne reklamy

Omawiamy również podstawy

Wiem jak trudno jest wdrożyć się w system reklamowy Facebooka, dlatego kurs oparty jest o poradniki krok po kroku. Oglądasz i klikasz!

Trzy poziomy kursu

kiedy reklamujesz Facebook lub Instagram

Idealny dla początkujących, którzy chcą zrozumieć podstawowe mechanizmy działania reklam na Facebooku i Instagramie.

Dowiesz się:

  • Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe,
  • Jakie cele reklam wybierać na potrzeby promocji,
  • Jak stworzyć reklamę krok po kroku.

gdy kierujesz ruch na stronę Internetową

Dla osób, które mają już podstawową wiedzę i chcą zwiększyć efektywność swoich kampanii reklamowych skierowanych na strony internetowe.

Dowiesz się:

  • Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe,
  • Jakie cele reklam wybierać na potrzeby promocji,
  • Jak stworzyć reklamę krok po kroku.

dedykowany sklepom online

Najbardziej zaawansowany pakiet, przeznaczony dla osób chcących maksymalizować swoje wyniki sprzedażowe i opanować e-commerce.

Dowiesz się:

  • Jak przygotować katalog produktów oraz reklamy dynamiczne,
  • W jaki sposób skalować kampanie eCommerce,
  • Jak analizować wyniki w celu optymalizacji reklam.

Szymon Głogowski

Specjalizuję się w Digital Marketingu, mówiąc po ludzku, jest to marketing realizowany za pośrednictwem internetu. Chętnie dzielę się wiedzą na Blogu, YouTube oraz podczas szkoleń i konferencji.

Współpracuję Zachodnią Izbą Przemysłowo Handlową, edukując przedsiębiorców w zakresie marketingu. Jestem absolwentem oraz Kierownikiem Merytorycznym studiów podyplomowych Nowy Marketing na Collegium Da Vinci w Poznaniu.

Wybierz kurs dla Siebie

Pakiet podstawowy

promocja Facebooka lub Instagrama
90
  • Najważniejsze typy kampanii reklamowych kierujących na Facebook i Instagram
  • Reklama krok po kroku: cele reklam, targetowanie, budżety, kreacje
  • Dostęp do kursu i jego aktualizacji przez 12 miesięcy

Pakiet rozszerzony

tworzysz kampanie kierujące na stronę
390
290
  • Pakiet standard + reklamy nastawione na konwersje na stronie Internetowej
  • Wykorzystanie Facebook Piksel oraz API konwersji w kampaniach reklamowych
  • Natychmiastowy dostęp do kursu i jego aktualizacji przez 12 miesięcy

Pakiet podstawowy

dedykowany eCommerce
690
  • Pakiet rozszerzony + reklamy dedykowane sklepom internetowym
  • Tworzenie katalogu produktów oraz dynamicznych reklam dla sklepu online
  • Dostęp do kursu i jego aktualizacji przez 12 miesięcy

Często zadawane pytania

Jeśli szukasz zaawansowanego kursu z reklamy – to nie! Kurs stworzyłem z myślą o osobach, które chcą usystematyzować wiedzę na temat promocji na Facebooku. Kurs obejmuje zarówno podstawy, w których tworzymy posty, jak i niezbędne narzędzia do promocji eCommerce.

Są na nią metody. Natomiast okazuje się, że często chcemy iść na skróty. 

Przeskoczyć elementy lejka sprzedażowego i od razu SPRZEDAWAĆ

Ominąć tworzenie ciekawych treści i pchać kasę w NIESKUTECZNĄ reklamę! 

Rzucać się z coraz to nowymi pomysłami, zamiast opracować STRUKTURĘ działań.

Ten stan rzeczy należy zmienić! W jaki sposób? Po pierwsze, musisz poznać narzędzie, którym się posługujesz. Wiedzieć jak zoptymalizować FanPage, jak zadbać o jego SEO i tworzyć ciekawe treści! Po drugie, powinieneś zainwestować w reklamę! Do tego będziesz potrzebować znajomości Menadżera Reklam, targetowania oraz doboru budżetu kampanii. Po trzecie, zadbaj o remarketing, który ogranicza koszy treklamy! Poznaj grupy odbiorców niestandardowych oraz Pixel Facebooka.

Przykro mi, ale odpowiedź brzmi NIE! Znam wiele osób, które bardzo fajnie rozkręciły swoje FanPage, mają dziesiątki tysięcy Fanów, a wypowiadają takie zdania:

 “Wiesz co, Szymon? Myślałem, że jak będę miał 10 tyś. Fanów, to będzie mi łatwiej sprzedawać. A jest nawet trudniej niż na początku!”

Okazuje się, że na każdym etapie skuteczna sprzedaż na Facebooku jest wyzwaniem. Na starcie, zastanawiasz się jak zdobyć pierwszych Fanów, jak ich zaangażować i zdobyć zaufanie. Później starasz się sprawić, aby część Fanów stała się Twoimi klientami. Zauważasz też jak ważne jest umiejętne połączenie ciekawych treści i dobrze wykonanej promocji płatnej!

Daj mi znać na emial. Czasami platforma może czegoś nie ogarnąć. Mail: szymon@owli.co

Tak. Każdy uczestnik kursu otrzymuje fakturę.

Operuję cenami brutto. 

Tak. Jeżeli z jakiegoś powodu nie podoba Ci się kurs masz 14 dni na zwrot.

12 miesięcy od daty zakupu.