Influence marketing – patologia, czy szansa dla biznesu?

Influence marketing, kto nie słyszał, niech usłyszy! Jedni influencerów kochają. Inni darzą uczuciami równie gorącymi, jednak z drugiej strony skali

Prawda jest jednak taka, że marki chętnie korzystają z IInfluence marketingu! Jedni robią to dobrze. Inni gorzej. Niektórzy influencerzy generują sprzedaż, a inni tworzą swego rodzaju patologię. Jak więc podejść do tego rodzaju marketingu, aby realnie zwiększyć sprzedaż?

Szymon Głogowski

Specjalizuję się w Digital Marketingu, mówiąc po ludzku, jest to marketing realizowany za pośrednictwem internetu. Chętnie dzielę się wiedzą na Blogu, YouTube oraz podczas szkoleń i konferencji.

Jestem absolwentem oraz Kierownikiem Merytorycznym studiów podyplomowych Nowy Marketing na Collegium Da Vinci w Poznaniu, gdzie uczymy przyszłych marketingowców najlepszych praktyk.

Sprawdź inne wpisy

Pobierz darmowy eBook

i naucz się skutecznie promować swoją firmę w internecie