start 27 maja o 9:00

Warsztat z budowania strategii komunikacji w internecie w Gorzowie Wlkp.

Szkolenie na żywo, podczas którego przeprowadzę Cię przez meandry architektury marki, komunikacji marketingowej i tworzenia strategii reklamowych skrojonych na miarę Twojego biznesu.

Szkolenie z komunikacji marki w Internecie w Gorzowie Wielkopolskim

Sprzedawaj więcej dzięki skutecznej strategii komunikacji.

Wolne miejsca 6/8
Do szkolenia pozostało
Dni
Godziny
Minuty

Korzyści dla Twojego biznesu

Rozpoznawalność marki

Stworzysz spójną komunikację marki w najważniejszych kanałach digital marketingu.

Grono zdecydowanych klientów

Poznasz swoich klientów idealnych. Szybciej znajdziesz potencjalnych.

Pozycja lidera

Osiągniesz unikalność i zdobędziesz wyróżniki, które pozostawią konkurencję daleko w tyle.

Większe zyski

Zbudujesz skuteczną strategię reklamową, dzięki której zaczniesz sprzedawać więcej.

program szkolenia

Cztery filary skutecznej komunikacji

Każdy filar – jak nogi stołu – utrzymuje Twoją firmę na rynku. Pomogę Ci je zbudować podczas spersonalizowanych warsztatów. Otrzymasz całą skrzynię narzędzi do sprawnego tworzenia reklamy i zwiększenia sprzedaży Twoich produktów czy usług, a następnie nauczysz się wykorzystywać je w praktyce.

9:00 - FILAR I

Poznasz miejsca, w których możesz zdobyć klientów.

TEORIA

  • SEO, czyli daj się znaleźć w wyszukiwaniach. Niezbędny dla polepszenia swojej pozycji w Google i stania się bardziej przyjazną stroną dla robotów.
  • Google Ads, pozycjonowanie na sterydach. Narzędzie reklamowe największej wyszukiwarki na świecie.
  • Social media – przestrzenie do prezentacji swojej marki i sprzedaży produktów w wieloraki sposób.
  • Facebook Ads, druga największa platforma reklamowa, dzięki której jeszcze skuteczniej dotrzesz do wybranej grupy odbiorców.
  • Google Moja Firma, czyli wirtualna wizytówka Twojej firmy.
  • Influencer marketing – współczesne rozwiązanie skutecznej reklamy szeptanej.
  • E-mail marketing – daj się lepiej poznać poprzez dodatkowe narzędzie w komunikacji i sprzedaży.

10:30  – przerwa kawowa

11:00 - FILAR II

Staniesz się unikalną propozycją na tle konkurencji.

TEORIA

  • Archetyp marki – kim jesteś dla swoich odbiorców i jak masz do nich mówić, żeby Cię słuchali i kupowali.
  • WHY, czyli fundamentalne pytanie: dlaczego robisz właśnie TO.
  • Unique Selling Proposition – stwórz motto, które porwie tłumy.
  • Communication House – budowa kierunków Twojej komunikacji.

WARSZTAT

  • Bądź architektem swojej marki.
    Budowanie archetypu marki i głównego przekazu reklamowego.

12:30 – przerwa na lunch

13:00 - FILAR III

Poznasz swoich klientów i nauczysz się z nimi rozmawiać.

TEORIA

  • Persona, wyjątkowa postać, która potrzebuje Twojego produktu. A Ty potrzebujesz jej.
  • Ścieżka dotarcia – poznaj drogi do Twoich grup docelowych.
  • Lejek sprzedażowy, czyli dlaczego jeden typ komunikatu nie wystarcza na całej drodze sprzedaży.
  • AIDA – czy odbiorca jest tylko zainteresowany, czy już gotowy do kupna usługi? System dobierania odpowiednich treści pod konkretny etap lejka.

WARSZTAT

  • Stwórz klienta idealnego.
    Arkusz tworzenia persony dla Twojego biznesu.

14:30 – przerwa kawowa

15:00 - FILAR IV

Nauczysz się strategii skutecznej reklamy.

TEORIA I WARSZTAT

  • Skutecznie komunikuj się w sieci.
    Planowanie działań marketingowych i schematy promocji w Internecie.

16:30 – ZAKOŃCZENIE

o szkoleniu

Szkolenie na żywo, podczas którego przeprowadzę Cię przez meandry architektury marki, komunikacji marketingowej i tworzenia strategii reklamowych skrojonych na miarę Twojego biznesu.

Dla kogo jest to szkolenie?

Właścicieli firm, pracowników działu marketingu i wszystkich osób, które odpowiadają za promocję firm w Internecie.

Co Cię czeka?

Miejsce szkolenia

Gorzów Wielkopolski, ul. Walczaka 25
lokal 2.36 – pierwsze piętro

Rekomendacje

Szymon Głogowski

Specjalizuję się w Digital Marketingu, mówiąc po ludzku, jest to marketing realizowany za pośrednictwem Internetu. Chętnie dzielę się wiedzą na Blogu, YouTube oraz podczas szkoleń i konferencji.

Współpracuję Zachodnią Izbą Przemysłowo Handlową, edukując przedsiębiorców w zakresie marketingu. Jestem absolwentem oraz Kierownikiem Merytorycznym studiów podyplomowych Nowy Marketing na Collegium Da Vinci w Poznaniu.

Zapisz się

Sprzedawaj więcej dzięki skutecznej strategii komunikacji.

Komunikacja marki w Internecie
Gorzów Wielkopolski
8 czerwca o 9:00

490 zł