Zbuduj FanPage, który angażuje fanów i sprzedaje

Kurs, który nauczy Cię jak zbudować ciekawy FanPage i zacząć jego promocję! Od spójnego wizerunku po reklamy, które sprzedają.

Czego się nauczysz

Dowiesz się jak szybko i łatwo rozpocząć promocję w Social Media! Wszystko omówimy krok po kroku.

Stworzysz spójny graficznie, profesjonalnie wyglądający FanPage. Łącząc dobrą grafikę i ciekawe treści.

Nauczysz się kiedy i jakie treści publikować, aby lepiej angażować Fanów. Bazując na znajomości grupy docelowej.

Dowiesz się kim są Twoi odbiorcy i jak stworzyć skuteczny przekaz, który zamieni ich w klientów.

Dowiesz się, jak utworzyć pierwsze reklamy na Facebooku wykorzystując opcje targetowania i odpowiednie cele kampanii.

Nauczysz się obniżać koszty reklamy dzięki remarketingowi Stworzymy grupy niestandardowe oraz zainstalujemy Piksel.

kurs w pigułce

Dobrze wyglądający FanPage, angażujące treści i prawidłowo stworzona kampania reklamowa. Bez tych elementów sprzedaż produktów lub usług na Facebooku jest utrudniona.

Kurs ma Ci dać solidne podstawy, dzięki którym rozpoznasz oczekiwania Twoich klientów i zaplanujesz spójną komunikację. Dopiero po opanowaniu tego elementu przejdziemy do reklam.

Jeżeli dopiero zaczynasz… to dobrze! Tworząc materiały wideo skupiam się na dokładnym omówieniu zagadnienia. A w przypadku tematów “technicznych” pokazuję krok po kroku co należy zrobić!

Kurs online

O zaletach edukacji online nie muszę wiele mówić... Kilka plusów: natychmiastowy dostęp do kursu, możliwość powtórek i materiały w formie wideo! To bardzo efektywna forma nauki!

Stawiam na wideo

W postaci poradników (nagrania z ekranu, np. panelu reklamowego) oraz prezentacji (gdzie trzeba podać trochę teorii). Całość kursu to w tej chwili ponad 6 godzin nagrań.

Powtarzanie jest wskazane

Otrzymujesz 12 miesięcy dostępu do kursu oraz jego aktualizacji! To dość czasu, aby przyswoić sobie wiedzę i oswoić się z panelem reklamowym.

Od podstaw

Kurs przeprowadzi Cię od podstaw przez proces tworzenia FanPage oraz okiełznania aspektów graficznych (będzie Canva!), a w dalszej części skupia się na konfiguracji narzędzi i tworzeniu kampanii reklamowych.

Dołącz do kursu!

Program kursu

Jak ogarnąć Facebooka

Na Facebooku można się pogubić! Jest profil prywatny, są grupy, coś się dzieje w wydarzeniach... na dodatek trzeba jakieś FanPage zakładać. Poukładamy to, ponieważ Facebook to spójny i ciekawy system do promocji, który łączy się z Instagram, Messenger i WhatsApp.

Dbamy o spójny wizerunek

FanPage, na którym każdy post wygląda zupełnie inaczej nie jest rzeczą niezwykłą. Tak nie mamy robić! Spójny wizerunek to jeden z filarów tworzenia marki (nie tylko online). W kursie pomoże nam znajomość Canvy (jest lekcja) i umiejętność stworzenia prostej identyfikacji wizualnej (jest lekcja - oczywiście w Canvie!).

Przekaz, który trafia do Twoich odbiorców

Jeśli na pytanie, kim jest twój klient... odpowiadasz KAŻDY, to szybciutko wyjaśniam - NIE! Trafiasz do pewnej grupy osób, która jest zainteresowana tym co robisz. Dlatego pokażę Ci jak tworzyć Persony i wykorzystywać ścieżkę zakupową klienta. Bez tego ani rusz!

Jak i co publikować

Oczywiście #ToZależy, ale rozbijemy temat na czynniki pierwsze, czyli: jakie posty angażują najbardziej, ile ich trzeba publikować i kiedy to robić... Na deser pokażę Ci jak podejść do planowania publikacji postów.

Konfiguracja konta reklamowego

Nudna. Techniczna. Trzeba to zrobić! W tym miejscu nie ma wielu kompromisów. Musimy skonfigurować Menedżera Firmy (wyjaśniam co to i po co to), Konto Reklamowe, Płatności, Piksel. Bez tego dobrej reklamy się nie zrobi.

Reklama na Facebooku od podstaw

Mój ulubiony temat (i pewnie Twój też!) trafił na koniec. Tak ma być! Jeśli poprzednie punkty leżą, to reklama wyświetli kiepskie i nudne treści, na które nikt nie reaguje... większej grupie osób, które nie będą na nią reagować. Dowiesz się w jaki sposób tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które trafiają do właściwych odbiorców (targetowanie!).

Rekomendacje

Szymon Głogowski

Specjalizuję się w Digital Marketingu, mówiąc po ludzku, jest to marketing realizowany za pośrednictwem internetu. Chętnie dzielę się wiedzą na Blogu, YouTube oraz podczas szkoleń i konferencji.

Współpracuję Zachodnią Izbą Przemysłowo Handlową, edukując przedsiębiorców w zakresie marketingu. Jestem absolwentem oraz Kierownikiem Merytorycznym studiów podyplomowych Nowy Marketing na Collegium Da Vinci w Poznaniu.

Dołącz do kursu i zacznij naukę już dziś!

390 zł

Często zadawane pytania

Jeśli szukasz zaawansowanego kursu z reklamy – to nie! Kurs stworzyłem z myślą o osobach, które chcą usystematyzować wiedzę na temat promocji na Facebooku. Kurs obejmuje zarówno podstawy, w których tworzymy posty, jak i niezbędne narzędzia do promocji eCommerce.

Są na nią metody. Natomiast okazuje się, że często chcemy iść na skróty. 

Przeskoczyć elementy lejka sprzedażowego i od razu SPRZEDAWAĆ

Ominąć tworzenie ciekawych treści i pchać kasę w NIESKUTECZNĄ reklamę! 

Rzucać się z coraz to nowymi pomysłami, zamiast opracować STRUKTURĘ działań.

Ten stan rzeczy należy zmienić! W jaki sposób? Po pierwsze, musisz poznać narzędzie, którym się posługujesz. Wiedzieć jak zoptymalizować FanPage, jak zadbać o jego SEO i tworzyć ciekawe treści! Po drugie, powinieneś zainwestować w reklamę! Do tego będziesz potrzebować znajomości Menadżera Reklam, targetowania oraz doboru budżetu kampanii. Po trzecie, zadbaj o remarketing, który ogranicza koszy treklamy! Poznaj grupy odbiorców niestandardowych oraz Pixel Facebooka.

Przykro mi, ale odpowiedź brzmi NIE! Znam wiele osób, które bardzo fajnie rozkręciły swoje FanPage, mają dziesiątki tysięcy Fanów, a wypowiadają takie zdania:

 “Wiesz co, Szymon? Myślałem, że jak będę miał 10 tyś. Fanów, to będzie mi łatwiej sprzedawać. A jest nawet trudniej niż na początku!”

Okazuje się, że na każdym etapie skuteczna sprzedaż na Facebooku jest wyzwaniem. Na starcie, zastanawiasz się jak zdobyć pierwszych Fanów, jak ich zaangażować i zdobyć zaufanie. Później starasz się sprawić, aby część Fanów stała się Twoimi klientami. Zauważasz też jak ważne jest umiejętne połączenie ciekawych treści i dobrze wykonanej promocji płatnej!

Kurs jest przewidziany na 4 tygodnie. Przy czym od razu otrzymujesz dostęp do wprowadzenia do kursu oraz modułu na temat Social Media. 
Wstępny harmonogram wygląda nastepująco:

Tydzień 0 

Dostępne w chwili zapisu

  1. Wprowadzenie
  2. Moduł 1: Social Media Marketing 

 

Tydzień 1

Podstawy – czyli styl i to jak działa Facebook

 

  1. PN -> Webinar: Wprowadzenie + proste tworzenie identyfikacji 
  2. PN -> Moduł 2: Ekosystem Facebooka
  3. ŚR -> Moduł 3: Spójny wizualnie styl FanPage

 

Tydzień 2

Grupa odbiorców i zasady publikacji

 

  1. PN -> Webinar – mity dotyczące publikacji i wyjaśnienie algorytmu FB + grupy docelowe
  2. PN -> Moduł 4: Publikacja Treści
  3. ŚR -> Moduł 5: Dostosowanie przekazu do grupy odbiorców

 

Tydzień 3

Konfiguracja MF i MR
Webinar wyjaśniający jak co działa

  1. PN -> Webinar wprowadzający – do czego ten MF i MR – podstawy reklamy
  2. PN -> Moduł 6: Menedżer Firmy i Menedżer Reklam
  3. ŚR -> Moduł 7: Podstawy reklamy na FB

 

Tydzień 4

Reklama poziom średniozawanasowany

  1. PN -> Moduł 8: Reklama poziom średniozaawansowany
  2. ŚR -> Webinar Q&A
  3. Zakończenie kursu
  4. Test i certyfikat

Daj mi znać na emial. Czasami platforma może czegoś nie ogarnąć. Mail: szymon@owli.co

Tak. Każdy uczestnik kursu otrzymuje fakturę.

Operuję cenami brutto. 

Tak. Jeżeli z jakiegoś powodu nie podoba Ci się kurs masz 14 dni na zwrot.

12 miesięcy od daty ostatniej edycji! 

© 2021 Szymon Głogowski

Płatności tPay i PayPal

Dla kogo jest ten kurs

Kurs w prosty sposób przedstawia najważniejsze zagadnienia związane z promocją i reklamą na Facebooku. Jest stworzony z myślą o:

  • właścicielach małych firm,
  • osobach budujących markę osobistą,
  • początkujących w zakresie marketingu w internecie.

Dołącz do kursu

Przykładowa lekcja

Temat lekcji: Jak zadbać o wizerunek na FanPage, kiedy dopiero zaczynasz!

Odtwórz wideo

Treść kursu

Ekosystem Facebooka:

  • Profil Prywatny – jakim cię widzą, takim cię piszą!
  • Czym jest FanPage i jak go wykorzystać?
  • Grupy na Facebooku, czyli dawne fora internetowe
  • Wydarzenia na Facebook

Spójny wizerunek i identyfikacja:

  • Rola identyfikacji wizualnej firmy
  • Najważniejsze elementy na FanPage – krok po kroku
  • Jak stworzyć PROSTĄ identyfikację wizualną?
  • Jak wykonać najważniejsze grafiki w Canva?

Grupa docelowa i przekaz

  • Kim jest Twój odbiorca? Rola PERSONA
  • Lejek sprzedażowy na Facebooku
  • Narzędzia analityczne Facebook
  • Analiza działań konkurencji
  • Zachowanie Twoich potencjalnych klientów w sieci

Publikacja treści i harmonogram

  • Kiedy i jak często publikować na Facebooku?
  • Jak urozmaicić teksty?
  • Najbardziej angażujące typy postów na Facebooku
  • Jak zaplanować harmonogram postów?

Konfiguracja narzędzi

  • Kiedy wystarczy Menedżer Reklam, a kiedy Menedżer Firmy?
  • Menedżer Firmy – podstawowa konfiguracja
  • Menedżer Reklam – podstawowa konfiguracja

Podstawy reklamy

  • Regulamin reklam
  • Jak działa system aukcyjny?
  • Schemat lejka sprzedażowego
  • Czy warto używać funkcji Promuj Post
  • Struktura konta reklamowego
  • Kampania
  • Zestaw reklam
  • Reklama
  • Jakie cele reklamowe wybierać?
  • Dobre kreacje reklamowe
  • Zasady dotyczące grafiki używanej w reklamach
  • Instalacja FB Piksel

kurs online

Skuteczna promocja i reklama na Facebooku​

390 zł

390 zł

Otrzymujesz