Reklama na Facebook od podstaw – online

Naucz się jak tworzyć kampanie reklamowe na Facebooku, które sprzedają!

Często słyszę, że reklama na Facebooku nie działa. To prawda! Źle przygotowana kampania to strata kasy i czasu.

17 luty
9:00 – 15:30

online
w formie webinaru

cena
300 zł brutto

Ile razy słyszałem, że “reklama na Facebooku nie działa”, że “FB tnie zasięgi”, że “reklama jest droga”, że “mam fanów, ale nie kupują”… Wszystko się zgadza! Dokładnie tak się dzieje, kiedy wierzymy w mity, a zamiast planowania mamy chaos oraz powielanie błędów innych.

W trakcie tego kursu online chcę pokazać Ci dobre praktyki i całkiem fajne sztuczki, które podnoszą efektywność działań marketingowych. Kurczę, nie płacą mi od słowa. Mówiąc wprost, pokażę mój warsztat, dzięki któremu zdobywam nowych klientów dla siebie i moich klientów.

Zainteresowany? Koniecznie czytaj dalej!

 

Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych nastawionych na realizację celów biznesowych. Poniżej eCommerce i ROAS na przekraczający 20, co oznacza, że każda złotówka wydana na reklamę dała dwadzieścia złotych przychodu! Oczywiście wysoki ROAS na tym koncie reklamowym jest efektem wielu miesięcy prac nad optymalizacją reklam połączonych z promocją produktów bardzo dobrej jakości.

Stworzysz efektywne reklamy​

Poznasz najlepsze praktyki

To co robimy nie jest magią! To wiedza, doświadczenie i działania oparte o dobre praktyki. Dowiesz się co jest niezbędne, aby stworzyć skuteczną promocję na Facebooku.

Tworzenie treści budujących zamierzony przekaz oraz nastawionych na dotarcie do konkretnych grup odbiorców! Część biznesów bazuje na przekazie typowo wizualnym, nie tylko widoczna poniżej florystyka, to branże takie jak: beauty, moda, gastronomia. Umiejętność pokazania tego co robisz we właściwym formacie jest kluczowa dla komunikacji!

Będziesz publikował ciekawe treści​

Dla kogo jest ten kurs?

Właścicieli firm i przedsiębiorcy, którzy chcą samodzielnie prowadzić FanPage lub lepiej kontrolować działania podwykonawców i pracowników w Social Media.

Osób zajmujących się marketingiem na Facebooku, aby lepiej wykorzystać dostępne narzędzia.

Freelancerów, trenerów i coachów, którzy budują markę osobistą, aby skutecznie promować się na Facebooku

Kurs w formie webinaru!

Cały kurs to 8 godzin szkoleniowych prowadzonych na platformie webinarowej.

Dostęp do nagrania

Kurs będzie nagrywany. Otrzymasz dostęp do materiałów na czas dwóch miesięcy, abyś miał czas na spokojną pracę!

Twórz skuteczne reklamy na Facebooku

Zapisz się na kurs FanPage PRO!

Program kursu

Od czego zacząć przygodę z reklamą na Facebooku?

  • Jak działa system reklamowy Facebooka?
  • Dlaczego warto poznać regulamin reklam?
  • Obalamy mity dotyczące reklam!

Jak prawidłowo wykorzystać konto reklamowe na Facebooku?

  • Dlaczego warto tworzyć konto reklamowe w ramach Menedżera Firmy?
  • Tworzenie konta reklamowego w ramach Menedżera Firmy
  • Jak prawidłowo skonfigurować metody płatności?
  • Gdzie wygenerować kod Facebook Piksel?
  • Skąd pobrać fakturę za reklamy?

Struktura konta reklamowego!

  • Jak poruszać się po Menedżerze Reklam – najważniejsze zakładki i co w nich znajdziemy.
  • Struktura konta: kampania, zestaw reklam, reklama
  • Minimalizm na koncie reklamowym!

Jak wybrać najlepsze cele reklamowe?

  • Lejek sprzedażowy na Facebook!
  • Jaki wpływ na reklamę ma wybór celu reklamowego?
  • Omówienie najważniejszych celów reklamowych?
  • Kiedy i jak korzystać z celu: Konwersje?
  • Dlaczego konieczne jest użycie celu: Sprzedaż z katalogu w eCommerce?

Jak wybrać grupę docelową i ustalić budżet reklamowy?

  • Ile kosztuje reklama na Facebooku?
  • Podstawowe formy targetowania: wiek, płeć, miejsce zamieszkania!
  • Tworzenie reklam z użyciem zainteresowań (targetowanie behawioralne).
  • Jak tworzyć wykluczenia oraz połączenia?

Jak wybrać grupę docelową i ustalić budżet reklamowy?

  • Czym są niestandardowe grupy odbiorców?
  • Popularne grupy na bazie Piksela
  • Grupy na bazie źródeł Facebooka
  • Prosty remarketing dzięki grupom odbiorców niestandardowych.
  • Czym są grupy obiorców podobnych?
  • Jakie grupy odbiorców wybierać?

W jaki sposób tworzyć ciekawe kreacje reklamowe?

  • Jak wybrać format reklamy do naszych potrzeb?
  • Omówienie podstawowych formatów reklamy na Facebooku?
  • Przykłady ciekawych kreacji reklamowych.

Program kursu

Od czego zacząć przygodę z reklamą na Facebooku?

  • Jak działa system reklamowy Facebooka?
  • Dlaczego warto poznać regulamin reklam?
  • Obalamy mity dotyczące reklam!

Jak prawidłowo wykorzystać konto reklamowe na Facebooku?

  • Dlaczego warto tworzyć konto reklamowe w ramach Menedżera Firmy?
  • Tworzenie konta reklamowego w ramach Menedżera Firmy
  • Jak prawidłowo skonfigurować metody płatności?
  • Gdzie wygenerować kod Facebook Piksel?
  • Skąd pobrać fakturę za reklamy?

Struktura konta reklamowego!

  • Jak poruszać się po Menedżerze Reklam – najważniejsze zakładki i co w nich znajdziemy.
  • Struktura konta: kampania, zestaw reklam, reklama
  • Minimalizm na koncie reklamowym!

Jak wybrać najlepsze cele reklamowe?

  • Lejek sprzedażowy na Facebook!
  • Jaki wpływ na reklamę ma wybór celu reklamowego?
  • Omówienie najważniejszych celów reklamowych?
  • Kiedy i jak korzystać z celu: Konwersje?
  • Dlaczego konieczne jest użycie celu: Sprzedaż z katalogu w eCommerce?

Jak wybrać grupę docelową i ustalić budżet reklamowy?

  • Ile kosztuje reklama na Facebooku?
  • Podstawowe formy targetowania: wiek, płeć, miejsce zamieszkania!
  • Tworzenie reklam z użyciem zainteresowań (targetowanie behawioralne).
  • Jak tworzyć wykluczenia oraz połączenia?

Jak wybrać grupę docelową i ustalić budżet reklamowy?

  • Czym są niestandardowe grupy odbiorców?
  • Popularne grupy na bazie Piksela
  • Grupy na bazie źródeł Facebooka
  • Prosty remarketing dzięki grupom odbiorców niestandardowych.
  • Czym są grupy obiorców podobnych?
  • Jakie grupy odbiorców wybierać?

W jaki sposób tworzyć ciekawe kreacje reklamowe?

  • Jak wybrać format reklamy do naszych potrzeb?
  • Omówienie podstawowych formatów reklamy na Facebooku?
  • Przykłady ciekawych kreacji reklamowych.

Rekomendacje

Szymon
Głogowski

Specjalizuję się w Digital Marketingu, mówiąc po ludzku, jest to marketing realizowany za pośrednictwem internetu. Chętnie dzielę się wiedzą na Blogu, YouTube oraz podczas szkoleń i konferencji.

Współpracuję Zachodnią Izbą Przemysłowo Handlową, edukując przedsiębiorców w zakresie marketingu.

Jestem absolwentem oraz Kierownikiem Merytorycznym studiów podyplomowych Nowy Marketing na Collegium Da Vinci w Poznaniu.

Podsumowując, ogarniam temat!

Zapisz się!

17 luty
9:00 – 15:30

online
w formie webinaru

cena
300 zł brutto

©2020 Szymon Głogowski